Powered By Blogger

Sunday, June 27, 2010

MJ....LEGEND?!?!?!?!

aku tgh tunggu World Cup bile tbe2 tgn g tekan remote nk tgk movie ape yg ade, kt HBO ad tribute for MJ, This Is It......bgus gak la, siap ade tribute lg kan, tap citer nye bukan ape pon, just showing MJ nye preparation untuk die nye tour concert
b4 he died......

tgk nye tgk ak teringat pasal komen yg di buat oleh wartawan(kot....) dlm paper mase die meninggal a year ago, aku bukan nk ckap die salah ak betul, tapi ak rase berdasar pe yg die komen 2 mcam aku xleh trime, kalo xsilap ak la kan, pe yg aku paham pe maksod komen die dulu ialah....xd pe yg hebat pasal MJ nie, pe yg membuatkan die nampak hebat hanye la kerna showmanship nye, all the lights, sounds,costumes, and his dance, he won't be consider great if he don't have all of that.....WTF.....

u expect a singer to stand like a pole singing in front of you?????? kerana semue 2 la org terhibur, aku xtau la artis mane yg dipuje, tapi tunjuk kan la kt aku yg mungkin xkenal dunie nie lg mane2 artis yg berdiri tegak cam tiang bendera, pakai baju putih menyanyi, bagi aku die seolah2 menafikan kewujudan selain dr warne putih, mengharap kan sesuatu yg extraordinary drpd sumthing ordinary.......

bagi aku warne warni la yang menyebabkan hidup nie menarik, cube bayang kan dunie dicipta hanye dengan satu bangsa, satu warne, satu bahase segale2 nye satu, warne warni nie bkn la sekadar warne, tapi pade segale nye.....

1 Malaysia.....

hasta luego

No comments:

Post a Comment